Guilty pleasure thursday (4)

Astăzi vă propun un altfel de -Guilty pleasure Thusday- Şi vă rog să îmi scuzaţi romengleza, pur şi simplu mi se pare că sună mai bine în limba lui Shakespeare decât în a noastră!

După cum probabil ştiţi, sunt o gurmandă fără pereche şi insist să vă transmit asta atât prin postările ce privesc săptămâna în imagini cât şi prin intermediul seriilor de postări de faţă. Totodată, iubesc mâncarea bună savurată într-o ambianţă plăcută, fie la restaurant/pub, fie, în zilele în care timpul nu îmi permite, adusă acasă sau la birou prin intermediul comenzii online. Despre asta vreau să vă spun câteva cuvinte astăzi.

Apreciez mult faptul din ce în ce mai multe localuri din Cluj includ în portofoliul lor serviciul de comandă online, printre ele numărându-se şi câteva dintre localurile mele preferate.

Şi pentru că de multe ori ne apucă pofta şi vrem un anume tip de mâncare aici şi acum, eu aş recomanda serviciul FoodPanda care îţi oferă ocazia să îţi comanzi de mâncare de la restaurantele preferate şi dacă vrei să încerci ceva nou şi nu ştii ce restaurante ai prin zona  (da, se mai întâmplă şi asta) scrii frumos locaţia unde te afli şi FoodPanda îţi spune de la ce restaurante sau chiar şi cofetării din apropiere poţi comanda. Eu văd asta ca un mega plus! Îţi uşurează mult -munca- atunci când puterea de decizie e la un nivel mai scăzut.

Sau invers, te afli în drum spre birou/casă şi eşti mega hotărât că astăzi vrei să mănânci de la restaurantul X. N-ai laptopul cu tine dar ai smartphone-ul. Intri în aplicaţia gratuită oferită de FoodPanda şi îţi comanzi mâncarea dorită. Poţi citi review-uri şi poţi folosi discount-uri şi vouchere.
Asta e unul dintre marele avataje ale faptului că trăim în era tehnologiei! Totul este mult mai simplu!

Eu v-am tot vorbit despre restaurantele din Cluj dar serviciul este valabil la nivelul mai multor oraşe mari din ţară precum Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Oradea, Braşov, Constanţa, Sibiu, Ploieşti, Galaţi, Buzău şi Arad. 
 deeb's_blog_foodpanda

Şi înainte să mă îndrept spre serviciu, vă mai spun că pe pagina de Facebook FoodPanda se derulează zilele acestea (a început ieri şi e valabil până mâine inclusiv)  un concurs de Halloween cu  3 premii în vouchere.  Have a look! 

Sunt tare curioasă, voi profitaţi de servicul de comandă online sau încă preferaţi metoda clasică, a deplasării la localul unde doriţi să luaţi masa?

Aştept cu mult drag comentariile, opiniile, sugestiile voastre.


Să aveţi o zi frumoasă cu mult soare aşa cum e acum la Cluj!