Week in photos 77

Bună fetelor!
Cu toate că vroiam să sar peste postarea de faţă pe motiv că am avut o săptămână încărcată în care nu am apucat să fac prea multe poze, mi-am spus că ar trebui să o scriu tocmai din această cauză. Să arăt că nu fiecare săptămână este una cu mult timp liber pentru plimbări şi distracţie.
Pe scurt, m-am mutat aşa că am avut de mutat lucruri dintr-o parte în alta iar joi am mers acasă la părinţi, la Deva.
N-am prea simţit nevoia de a sta în faţa laptopului în weekend cu toate că l-am dus cu mine. Am colindat puţin oraşul în fiecare seară pentru a vedea ce mai e nou şi am petrecut timp cu familia.

week in photos_77_deeb'sblog_3

#1 Prima seară în Deva: local drăguţ, oameni dragi şi multe poveşti.
#2 OOTD.


week in photos_77_deeb'sblog_1

#3 Îmi place mult combinaţia dintre Primola albă şi ciocolata cu rom.
#4 Când merg la Deva pe lângă familie mă aşteaptă şi bătrâna mea pisică. Şi dacă se spune că doar câinele e cel care nu-şi uită stăpânul, e fals. Deşi mă vede doar de câteva ori pe an, Ţiki mă recunoaşte de cum intru pe uşă.
#5 Desert primit din partea casei la The Refresh in Deva: îngheţată în coajă de portocală. 
#6 Când merg pe acasă nu uit să mă întâlnesc cu colegele de liceu. Aşa că a fost pizza night & high school memories.


week in photos_77_deeb'sblog_4

#7 Am băut în sfârşit Frugo. Şi-mi place! Mi-am luat cu fructul dragonului dar erau o sumedenie de alte sortimente tentante.
#8 Limonadă cu mango. Yummy! Probabil ultima pe anul ăsta.

week in photos_77_deeb'sblog_2

#9 În Cluj nu găsesc pufuleţi cu lapte praf aşa că de fiecare dată când merg la Deva îmi cumpăr. A devenit o tradiţie.
#10 Şi gata-i weekendul. Dacă nu sunt obosită, îmi place să citesc în timp ce călătoresc.  M-am apucat de clasica "De veghe în lanul de secară" doar că o citesc în engleză.

Cam atât despre săptămâna mea în imagini sau mai bine spus, weekendul meu în imagini.
Aştept să îmi spuneţi cum a fost pentru voi săptămâna trecută.

O seară liniştită s-aveţi!