Week in photos 80


Soare cu dinţi dar soare!

În condiţiile în care Bucureştiul este (semi)acoperit cu zăpadă faptul că la Cluj e cer preponderent senin, nu foarte frig şi soare nu poate decât să mă încânte. Nu tocmai îmi place iarna şi o resping când încearcă să ocupe locul toamnei!
La Cluj săptămâna aceasta a fost vreme închisă, rece şi ploioasă şi vineri după prânz s-a înseninat dintr-odată şi aşa a ţinut-o tot weekendul! Mi-a fost dor de vreme frumoasă aşa că toată ziua de ieri am petrecut-o făcând pe ghidul pentru o prietenă din Bucureşti care se afla pentru prima dată-n Cluj.
Per total, am avut o săptămână frumoasă, cu bune, cu rele dar, zic eu, cu mai multe bune. Mai bine să vă arăt pozele şi dacă vă place Clujul probabil o să îndrăgiţi postarea. M-a luat iar valul şi am făcut poze la tot ce mi s-a părut interesant. :D



week in photos_80_deeb'sblog_3

#1 Într-o dimineaţă posomorâtă de luni treceam grăbită prin Piaţa Muzeului când mi-a sărit în ochi florăria din imagine. Nu m-am putut abţine să nu o pozez.
#2 Ce-mi place când placa de întins părul stă frumos în sertar pentru că, după spălare, părul meu decide să stea frumos, drept, fără onduleuri, fără extra volum. De m-ar asculta tot timpul.


Fotografie5118

#3 Am primit o ditamai tableta de Milka Choco Jelly de care nu m-am atins până marţi. În apărarea mea spun că încă nu am devorat-o pe toată.


Fotografie5139

#4  Jumătate din săptămână a fost dedicată covrigilor şi ceaiului. Mi se mai pune mie câteodată pata pe un singur fel de mâncare şi ceai şi le consum până mă satur aşa că de miercuri am redevenit clientă Delissima, covrigăria mea preferată din oraş.


Fotografie5180

#5 Joi am mers la lansarea filmului "Poarta Albă", lansare urmată de o discuţie cu regizorul şi actorii principali. Dacă nu ştiţi, Poarta Albă a fost în anii de debut ai comunismului românesc un lagăr situat în Dobrogea unde deţinuţii politici erau persecutaţi şi obligaţi să participe la construirea Canalului Dunăre-Marea Neagră. Pentru publicul larg care cunoaşte prea puţin sau deloc această perioadă din istoria noastră, filmul merită văzut.


Fotografie5147

#6 Vineri mi-am spus că merg să îmi recumpăr doar loţiunea micelară de la Garnier dar bineînţeles că am găsit şi alte cele care mi-au atras atenţia. Ah, şi am vrut neapărat să văd cum e Coca Cola Life dar nu m-a impresionat în nici un fel.


week in photos_80_deeb'sblog_1

#7 Sâmbătă a fost o vreme tare, tare frumoasă şi, după cum vă ziceam la începutul postării, am fost ghid pentru o prietenă ce se afla pentru prima dată în Cluj.  Am început cu Parcul Central.
#8 Colţişorul preferat din Piaţa Muzeului.

Fotografie5161

#9 Și-am trecut pragul unui local deschis nu demult: Colin's Gastro Pub. Mi-a plăcut tare, tare mult: de la design, la muzică, altmosferă și bineînțeles servire dar vi-l descriu mai pe larg și vă arăt mai multe poze joi în cadrul postării Thursday Guilty Pleasure.


Fotografie5172

#10 Cine vinde florile astea?


Fotografie5171

#11 "La Trăsură" un nou business plasat frumos în Piaţa Muzeului. Am înţeles că-i bună cafeaua dar cum tocmai savurasem una în ziua aia, am spus pas cu promisiunea de a reveni şi a vedea dacă e adevărată vorba care umblă-n târg.


week in photos_80_deeb'sblog_2

#12 Stăm calmi că suntem ardeleni!
#13 Un alt fragment din Cluj. Aleea asta are şi o însemnătate personală aşa că de fiecare dată când trec prin zonă mă întorc în timp.


Fotografie5175

#14 Şi ele se bucură de sezonul castanelor.


week in photos_80_deeb'sblog_4

#15 Când vii la Cluj şi încă şi pentru prima dată, nu pleci cu mâna goală. Cum noi iubim oraşul trebuie să dăm sfoară-n ţară că "Viaţa e dulce la Cluj" aşa că i-am cumpărat prietenei noastre de la Bucureşti o cană drăguţă plină de jeleuri în formă de inimioare. 
#16 Râul Someş la apus.


Cam asta a fost săptămâna mea în imagini. Cu speranţa că v-au plăcut pozele şi nu v-au plictisit, aştept să îmi spuneţi
săptămâna voastră cum a fost?


PS:  Începe să îmi placă instagram-ul. Mă găsiţi AICI


Vă pup şi vă doresc o duminică frumoasă!