2014 in cateva cuvinte

Sunt fericită!


Cu toate că scriu aceste rânduri din vârful patului şi că nu mă pot bucura de prima zăpadă din cauza entorsei cu care m-am pricopsit înainte de Crăciun, pot spune că am avut un Crăciun relaxant.
Am absentat de pe blog motivat şi n-am scris Week in Photos pentru că n-am ieşit afară din casă de 7 zile şi tot ce am făcut s-a limitat la a viziona filme, seriale şi a povesti cu cei dragi.


Iată-ne însă la sfărşit de 2014, un an în care dacă spun că viaţa mi s-a schimbat la 360 de grade, tot n-aş reuşi să reflect prezentul. Deoarece doresc să continui seria postărilor cu dorinţele pentru anul care urmează, (vezi 2013 si 2014) m-am mobilizat, am reflectat asupra lucrurilor bune şi mai puţin bune, şi am să vă împărtăşesc câteva gânduri.
Poate cele care veţi termina facultatea în 2015, veţi găsi postarea de faţă utilă şi din acest punct de vedere.

tumblr_ngldynINIq1r9llv2o1_500


2014 l-am început cu stângul. Uitându-mă în spate nu regret că lucrurile au fost aşa aranjate dar la acel moment nu reuşeam să procesez de ce mi se întâmplă tocmai mie.
Au urmat luni în care gândurile mele erau orientate atât către viaţa personală cât şi către cea profesională. Urma să termin un master într-un domeniu mai puţin căutat, istoria orală, şi eu ştiam un singur lucru: Nu vreau să fiu profesoară. În rest, eram confuză.

Pentru că îmi făcea plăcere să citesc articole despre marketing online şi să îmi dezvolt un bagaj de cunoştinţe în acest domeniu, am decis să încep în primăvară printr-un internship. Mergeam 4 ore la o firmă de graphic şi web design, mergeam apoi la facultate, mai scriam la disertaţie şi încercam să am şi o viaţă socială activă. Dacă mame cu copii şi serviciu, şi familie pot face asta, eu cu atât mai mult mă pot descurca!
După internship, distracţia la Electric Castle şi susţinerea disertaţiei, a urmat perioada mai grea.

Decizia era luată: Vreau să lucrez in domeniul marketingului. Să căutăm o companie care să mă accepte pe mine, fără studii în domeniu, doar cu un internship şi cu dorinţa uriaşă de a învăţa! O companie care să pună preţ pe dezvoltarea profesională a angajatului, o companie care să îmi permită să arăt că vreau şi pot, o companie cu colegi tineri şi program de muncă decent.

Din iulie şi până în octombrie am avut 2 locuri de muncă care să mă ajute să nu mai depind financiar de părinţi cât timp îmi caut locul de muncă care să mă mulţumească. Ştiam că există şi n-aveam de gând să cedez!
L-am găsit în octombrie. Şi cel mai probabil aţi remarcat şi voi asta în postările Week in Photos.
Concluzia e să nu vă daţi bătuţi. 

N-am reuşit să călătoresc atât cât mi-aş fi dorit, am reuşit doar să vizitez rapid Oradea şi să merg la Electric Castle. Aş fi bifat şi Summer Well dar timpul nu mi-a permis.
Am cunoscut oameni atât de frumoşi sufleteşte, oameni care acum îmi sunt alături şi le mulţumesc pentru asta. Am consolidat prietenii şi mi-am luat rămas bun de la persoane cu care nu demult împărţeam aceiaşi felie de pâine.

La sfârşit de 2013 am scris:

Pentru 2014 imi doresc:
- Un gram in plus de intelepciune si putere de decizie.
- Sanatate si iubire mie si celor dragi.
- Reusite profesionale.
- Sa scriu articole mai bune pe blog. 

Şi uite-mă acum, la un an distanţă, cu lista bifată. Complet!

Pentru 2015 îmi doresc cam aceleaşi lucruri. Îmi doresc să înceapă şi  să continue la fel de frumos cum s-a terminat 2014 (exceptând partea cu entorsa) şi îmi doresc să definitivez anumite lucruri rămase neterminate pentru că rezolvarea lor nu depinde doar de mine.

Pot sumariza că 2014 a fost anul în care m-am confruntat cu viaţa de adult, total diferită de cea de student.

Vouă vă doresc ce-mi doresc şi mie, vă doresc un an pliiiiiin de zâmbete, căldură sufletească, putere de decizie şi multă iubire!

Ne citim în 2015!