Guilty Pleasure Thursday 7

Seara bună lume dragă,

Primesc mereu în cadrul postării iubite de voi, Week in Photos, întrebări legate de localurile din Cluj: ce e nou? unde se poate savura un anume fel de mâncare? unde se poate găsi un anume desert? şi aşa mai departe.
Mă bucură nespus genul acesta de comentarii şi mă entuziasmează când îmi puneţi întrebări-provocare la care nu ştiu răspunsul pe loc! Dar îl caut şi nu renunţ până nu îl găsesc. 

În ultima perioadă primesc şi mesaje pe Facebook în care îmi scrieţi că veniţi pentru prima dată la Cluj şi mă întrebaţi ce să vizitaţi. Cu toate că sunt stabilită în Cluj doar de şase ani, cred că am reuşit să transmit că iubesc oraşul şi, totodată, să dau mai departe acest sentiment frumos! 

La fel de mult mă bucur când voi îmi sugeraţi să merg într-un anume local pentru a savura specialitatea casei sau ceea ce consideraţi voi special. Sau când îmi povestiţi de un eveniment frumos ce are loc în Cluj.

Cu toate acestea postarea de faţă nu îi priveşte doar pe cei din Cluj. Da, voi scrie câteva rânduri despre un local vegetarian & raw, cum se autointitulează Samsara FoodHouse însă, fiind un subiect atât de dezbătut, se adresează tuturor.

Dacă aş trebui să definesc într-un singur cuvântul stilul meu alimentar aş spune că e divers. Da, consum şi carne, din ce în ce mai puţină spre suprinderea mea, dar consum.
Cu toate acestea nu mă abat de la feluri de mâncare fără carne sau fără lactate şi îmi place să încerc tot felul de combinaţii mai speciale.

Când am poposit la Samsara eram răcită şi în căutare de mâncare măcar puţin picantă. Cu greu m-am menţinut pe poziţie şi nu mi-am schimbat meniul prestabilit de acasă. Vroiam salată cu avocado şi mango (am încercat-o acasă, e delicioasă! O recomand) vroiam paste cu sos pesto (încercate), raw cake cu caise şi fistic, năut cu mango şi tofu, supă cremă de avocado, apple peanut butter smoothie. Şi lista ar putea continua. Cu sinceritate afirm că Samsara FoodHouse are unul dintre cele mai atrăgătoare meniuri!

Fotografie5840

M-am menţinut aşadar pe poziţii şi am ales un ceai de ghimbir, cel mai bun ceai de ghimbir băut vreodată şi curry cu două feluri de orez

guilty_pleasure_deebs_blog_2

Fotografie5844

Fotografie5846

Am mai gustat şi din salata de cartofi dulci cu quinoa şi merişoare. Şi uite aşa am descoperit ce gust intens oferă merişoarele uscate unei salate şi am început să le adaug şi eu în salatele mele.

Mi-a plăcut şi atmofera din local! Are un vibe special şi la puţin dupa ora 13 când e gol cât şi la aproape 14 când unii oameni mai puţin norocoşi în ziua aia, întră şi oftează la vederea meselor ocupate.

guilty_pleasure_deebs_blog_1

11118862_948398171879402_752366537_n

Acestea fiind zise, recomand localul pentru meniul interesant, pentru atmosfera frumoasă şi pentru personalul foarte amabil. 
Merită să-i treceţi pragul!

Şi acum, la finalul postării, aş vrea să îmi spuneţi dacă aţi încercat mâncarea raw şi ce mi-aţi recomanda.

Aştept cu drag comentariile voastre!
Vă pup!