Weeks in photos 97

Servus lume dragă,

Săptămâna trecută am spus pas postării Week in Photos neavând prea multe de zis şi arătat. Şi e şi normal, nu tot timpul ieşim, nu tot timpul ne cumpărăm lucruri noi, nu tot timpul vizităm un loc drăguţ. Mai avem şi zile în care lenevim şi uităm complet să pozăm fie şi o floare.
În schimb, mi-am luat revanşa zilele trecute când am alergat dintr-o direcţie într-alta şi încercam să-mi organizez timpul cât mai ok. Nu vi se întâmplă şi vouă să vă sune prietenii şi parcă toţi în aceiaşi zi vor să se întâlnească cu tine şi nu ştii cum să te împarţi să mulţumeşti pe toată lumea? Cu siguranţă vi s-a întâmplat asta. Şi ajungem să facem programări şi să le trecem în agendă că tare ocupaţi suntem. Glumesc, glumesc! Întotdeauna încerc să găsesc o soluţie pentru a mă întâlni cu oamenii dragi chiar dacă asta înseamnă o întreagă zi pe drumuri.

Şi gata cu poveştile. Mai bine vă arăt pozele:



week_in_photos_deebs_blog_97_1

#1Vara asta e despre soc. Cidru cu soc, Hugo dimineața, la prânz și seara și acum Nestea cu soc.
Cu părere de rău față de Nestea, că zău că-mi place socata, dar papilele mele gustative n-au prea simțit aroma de soc.
#2 Pretty pink flowers


Fotografie6014

#3 Într-una din acele dimineți mai puțin leneșe (și nu de weekend) când am vrut un mic dejun cu avocado.



week_in_photos_deebs_blog_97_2

#4 O fi mango fructul meu preferat dar noul frappuccino de la Starbucks cu iaurt și mango nu prea mi-a placut. Gustul de mango abia se simțea, comparativ cu iaurtul. Revin la smoothie-ul cu mango și fructul pasiunii.
#5 Probabil cel mai bun tort de ciocolată mâncat vreodată. Nu exagerat de dulce și aș îndrăzni să zic că e făcut cu o ciocolată de casă foarte bună. Unde l-am savurat? La Casa Boema, Cluj.


11263710_964562853596267_170547454_n

#6 Terasa de la Casa Boema, puțin după ora 20.



week_in_photos_deebs_blog_97_3

#7 V-am tot zis eu că-mi place mango. Cel mai bun sorbet de mango! E absolut divin!
#8 Funky lollipop


week_in_photos_deebs_blog_97_4

#9 Avocado, banane, semințe de susan, floarea soarelui și merișoare uscate? Yes please! Musai să încercați combinația asta! E și foarte sățioasă.
#10 OOTD


bnm,h

#11 In weekend am trisat cu un Happy Meal. Și am primit și-o jucărie drăguță. Happy kid!


week_in_photos_deebs_blog_97_5

#12 Cele mai bune paste cu pui și ciuperci @ Camino.
#13 Sunny day



Fotografie6037


#14 Tapas cu pesto din roșii uscate și prosciutto au fost alegerea mea pentru cina de duminică. Or arăta ele puțin dubios dar au fost tare bune!


Și gata! Aici se oprește săptămâna mea în imagini. :D
Voi ce-ati făcut interesant?