Noi cumparaturi: Mofturi si necesitati (2)

Servus lume dragă,

Vă spusesem nu demult că aştept comanda plasată pe site-ul celor de la Mango şi apoi voi scrie despre ultimele cumpărături făcute.

Comanda a ajuns în sfârşit, după ce a stat 1 săptămână în magazinul din Polus Mall Cluj fără să primesc vreun sms sau e-mail. Motivul? Au uitat să pună şi numărul de telefon pe colet.
După e-mail-uri şi telefoane la Bucureşti, am rezolvat problema.
Nici măcar nu era o comandă mare dar îmi doream puloverele și steul de brățări şi am plătit pentru ele. 

022


063


Vă arătasem într-o postare Week in Photos că mi-am cumpărat două bluze de pe Brandcircus.ro dar nu le-am şi pozat mai în detaliu.

mofturi_si_necesitati_deebs_blog


Mi-am mai luat de la Berhska o pereche de blugi negri, skinny, cu talie înaltă şi un tricou cu un mesaj simpatic "Live the love and love the life."


007 (2)


Îmi doream foarte mult o rochie simplă, lungime medie, pe corp, cu mâneci 3/4 din jerseu aşa că atunci când am văzut-o la New Yorker am şi cumpărat-o!


mofturi_si_necesitati_deebs_blog_1


În materie de produse cosmetice am fost extrem de chibzuită. Întotdeauna mi-a fost mult mai uşor să nu cumpăr un brush dacă deja am unul care îmi place decât să nu cumpăr un tricou sau o pereche de pantaloni cu toate că am ceva similar.
Mi-am recumpărat fondul de ten de la Vichy Dermablend care şi-a schimbat ambalajul şi arată tare bine, un blush de la essence care îmi place foarte mult şi un balsam de buze cu cacao de la Balea.

064


Mi-am făcut un obicei din a citi (aproape) în fiecare seară aşa că am profitat de reducerile de peste 70%  de pe Libris plus transport gratuit şi mi-am comandat câteva cărţi.
Ca să facă casă bună mi-am luat şi un ceai "Sunday Morning" de la Cărtureşti.


015 (2) 

Şi gata cu cumpărăturile din ultima perioadă. Voi ce v-aţi mai luat?  

Vă pup şi nu uitaţi că aştept cu mult drag comentariile voastre.